Caratteristiche è applicazione di sabbia di ceramsite sinterizzata per colata shenghuoxinke

Profilu di a cumpagnia

In u 2014, s'appoghjanu nantu à i vantaghji di e risorse di materia prima è u patrimoniu di generazioni di tecnulugia ceramica, shenghuoxinke hà pigliatu l'iniziu di u sviluppu di "Kester ceramsite sand" verde, amichevule à l'ambiente è d'alta prestazione applicata à l'industria di colata high-end attraversu un disignu attentu, verificazione di pruduzzione è ottimisazione cuntinua è aghjustamentu.A so prestazione cumpleta hè megliu cà quella di a sabbia di ceramica fusa, a sabbia di minerale di cromita, a sabbia di zircone è a sabbia di silice.Hè stata largamente utilizata in a pruduzzione di l'acciaio, u ghisa, u ramu, l'aluminiu è l'altri materiali, cumpresi scatula calda, scatula fredda, stampa 3D, sabbia di resina, EPC è altri prucessi di stampa.

Shenghuoxinke hà 2 linee di produzzione di sabbia di ceramsite, cù una pruduzzione annuale di 200000 tunnellate;Havi 36 esperti è tecnichi, chì rapprisentanu più di 20% di u numeru tutale di imprese.A cumpagnia hà 15 diritti di pruprietà intellettuale indipendenti è 11 brevetti d'invenzione naziunale, è hà passatu a certificazione di u sistema ISO9001 è ISO14001.Hè una impresa naziunale high-tech.

Introduzione di u produttu

nutizie-4
nutizie-3
nutizie-2

E caratteristiche di rendiment

I vantaghji di prestazione di a sabbia di ceramsite sinterizzata KAIST per a colata di shenghuoxinke sò i seguenti:

● alta resistenza à u focu, > 1800 ℃, riducendu u tassu di difetti di sabbia attaccata, sinterizzazione, ripple è altri difetti di castings.

● bassu tassu di espansione termale pò riduce assai difetti di casting è migliurà a precisione dimensionale di castings;

● coefficient angulu bassu è a forma di granu tondu, chì ponu effittivamenti migliurà a permeabilità di l'aria è a precisione di a superficia di castings.

● eccellenti prestazioni di regenerazione, a rigenerazione meccanica è termale pò esse usata, u tassu di ricuperazione di rigenerazione pò ghjunghje à più di 98%, è i tempi di rigenerazione ponu ghjunghje à più di 100 volte, per riduce u supplementu di nova sabbia è l'emissione di rifiuti solidi. .

● bassu densità di massa, 1,4-1,6 g/cm3.U stessu pesu, a sabbia di Kester ® Ceramsite pò pruduce 29% di più volumi di sabbia di sabbia core di sabbia di ceramica fusa è 80% di più volumi di sabbia di sabbia di sabbia di sabbia di sabbia di cromite, per riduce u costu di fabricazione di l'imprese.

● materiali neutri, forti affinità di resina, è resine acid-base sò dispunibili;

● bona collapsibility, alta efficienza pulizia casting è low cost;

● salvà revestimentu.Per i castings chjuchi, i nuclei di sabbia ùn ponu micca dipinti;

● pruduzzione persunalizata è persunalizata;200000 tunnellate di capacità di pruduzzione per ottene un fornimentu di batch stabile;

● vantaghju di u costu: u costu di i materiali di mudificazione per un usu longu hè più bassu di quellu di a sabbia di silice, etc.

nutizie-(1)

480h 70 Hz macinazione cuntinuu sabbia di ceramsite

nutizie-(2)

Sabbia di Ceramsite dopu à u friddu à 1300 ℃

A sabbia di ceramsite sinterizzata Kester hà u megliu collapsability

nutizie-(2)

Applicazione di u produttu

A sabbia di ceramsite di Shenghuo Xinke KAIST hè oghji largamente usata in u prucessu di stampa di sabbia rivestita di film, u prucessu di stampa di scatula di core fredda, stampa 3D, prucessu di modellazione di sabbia di resina, prucessu di modellazione EPC, etc., chì ponu efficacemente riduce l'aggiunta di resina da 30% - 50% , evite o riduce l'usu di u rivestimentu, migliurà u rendiment di colata è a precisione di a superficia, u tassu di rigenerazione pò ghjunghje à più di 99%, è riduce u costu di produzzione di l'impresa di più di 30%, riduce u scaricamentu di rifiuti solidi è realizà casting verde.

nutizie-(3)

Applicazione di sabbia rivestita

nutizie-1

Applicazione di sabbia rivestita

nutizie-4

Applicazione di scatula di core fredda

nutizie-6

Applicazione di scatula di core fredda

nutizie-7

Applicazione di stampa 3D

nutizia-8

Applicazione di stampa 3D

nutizie-3

Applicazione di sabbia di resina

nutizie-9

Applicazione di sabbia di resina

nutizie-2

Applicazione EPC

nutizie-5

Applicazione EPC


Tempu di Postu: Dec-13-2021